دانلود آهنگ شروین بعد ما بارون میباره عطر آزادی
نوشته شده توسط : ترانه

همینک در وب سایت ماهان موزیک با دانلود آهنگ شروین بعد ما بارون میباره عطر آزادی

با کیفیت عالی ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پخش آنلاین و متن آهنگ از ماهان موزیک

Download Song Shervin Bade Ma

شروین بعد ما بارون میباره عطر آزادی

 

متن آهنگ بعد ما بارون میباره عطر آزادی شروین

من بالاتو برات باز میکنم!! ♪♪
با تو تو تاریکی پرواز میکنم بیا بریم…
من چشماتو پر از خورشید میکنم..
گوشاتو پر از آواز میکنم بیا بریم…
بعد ما بارون میباره عطر آزادی!!
پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی
ما بریم تو سینه ها رگبار و آهن نیست…
دیگه هیچ خاکستری از جنس آدم نیست

شروین بعد ما بارون میباره عطر آزادی

 




:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: